13 października 2014

MENUfaktura / Katowice / 11.10.2014









Po raz drugi, w Katowicach, w cudownej scenerii starej fabryki porcelany odbył się kulinarny festiwal MENUfaktura.
Choć kibicowałam bardzo pierwszej edycji to dopiero na 2. udało mi się dotrzeć. W jednym miejscu zgromadziło się kilkudziesięciu wystawców z okolicznych miast, smaków było setki i naprawdę trudno było zdecydować się zaledwie na kilka z nich. Były przepyszne tarty na słono, burgery, BBQ z jagnięciną w roli głównej, stoisko z matjasami w przeróżnych konfiguracjach (w bułce, w różnych marynatach, w postaci tatara), sushi, zapiekanki, mnóstwo stoisk ze słodkościami (babeczki, tarty, ciasta) oraz kilka stoisk z serami i pieczywem.
W centralnym punkcie odbywały się warsztaty i pokazy kulinarne, w ramach festiwalu odbyły się także wykłady oraz wernisaż fotografii kulinarnej FOTOfaktory, gdzie blogerzy z rejonu Śląska mogli pokazać swoje zdjęcia i rywalizować w konkursie..








..który to WYGRAŁAM!

Oto moja zwycięska fotografia oraz dwie pozostałe z z zestawu zdjęć wysłanych na konkurs!




To było bardzo miłe zaskoczenie, ponieważ konkurencja mimo, że nieliczna była naprawdę wymagająca.

Dobrze czasem wyjść z "szuflady" i zobaczyć, że to co robimy może być dla innych źródłem inspiracji i stanowić wartość samą w sobie.






Brak komentarzy: